Практичний психолог школи

psiholog.jpg(19,2kb)

Власко Тетяна Леонідівна має вищу освіту. В 1987 році закінчила Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г. Короленка за спеціальністю "Російська мова та література". В 1994 році закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім. А.С. Макаренка за спеціальністю "Практична психологія в системі освіти". Має педагогічний стаж близько 25 років, в тому числі на посаді психолога - 15 років. В Полтавській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 19 працює з 2001 року. Є спеціалістом вищої кваліфікаційної категорії.

vlasko1.jpg (24 kb)

Власко Тетяна Леонідівна ефективно застосовує професійні знання в практичній діяльності. Кожний рік поповнює методичну базу кабінету, використовуючи для цього свої навички роботи на комп'ютері. Надає вагому допомогу учням, учителям та батькам у вирішенні питань виховання і навчання дітей. Переконана, що психолого-педагогічна профілактика повинна запобігати негативним впливам на дитину оточуючого середовища, нездорового, конфліктного сімейного середовища, труднощам переходного періоду підлітка. Тому особливу увагу Тетяна Леонідівна приділяє питанням, пов'язаним з поведінкою важких дітей. Важлива ланка роботи психолога - сприяння формуванню здорового способу життя в рамках програми "Рівний - рівному". Тетяна Леонідівна пройшла комп'ютерний курс "Intel - навчання для майбутнього" і систематично використовує одержані знання у своїй роботі. Часто психолог веде бесіди з учнями і вчителями, радить, як створити сприятливий психологічний клімат, налагодити взаємодію вчителя та учнів. Велику увагу приділяє професійній орієнтації старшекласників. Практичний психолог брала участь у спеціальній дослідницькій групі по супроводу допрофільної підготовки учнів. Розробила конспекти занять за темою "Інтереси і схильності учнів. Визначення провідних інтересів". Має свідоцтво учасниці проекту "Гештальт для практичних психологів" та проекту "Сімейне консультування", а також сертифікат 1 рівня міжнародного центру психолого-педагогічних інновацій курсу підвищення кваліфікації з теми "Практика психолого-педагогічної допомоги: екофасилітативний підхід"



Соціальний педагог школи

danilishina.jpg

Соціальний педагог Данилишина Іванна Іванівна має вищу освіту. У 2009 році закінчила Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка за спеціальністю «Психологія. Соціальна педагогіка», здобула кваліфікацію практичного психолога, соціального педагога, соціального працівника з дітьми з девіантною поведінкою, також, на базі даної вищої школи, здобула спеціальність «Управління навчальним закладом» (магістр) та отримала кваліфікацію керівника підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання). З 2016 року працює на посаді соціального педагога у школі №19 міста Полтави. Загальний стаж роботи - понад 7 років. За час роботи в школі брала участь у навчальному семінарі «Не полишай дитину в біді» (2016 р.), була учасницею тренінгу «Технологія оцінки потреб дитини як механізм соціально – педагогічного патронажу в найкращих інтересах дитини»(2017 р.).

Враховуючи цілі і завдання школи на 2017-2018 навчальний рік основними напрямками діяльності соціального педагога є наступні:
  • Профорієнтаційна робота з різними групами.
  • Робота по попередженню та запобіганню проявів асоціальної поведінки серед школярів.
  • Адаптаційні проблеми учнів 1-х та 5-х класів.
  • Соціально-педагогічна паспортизація школи.
  • Проблеми профілактики наркоманії, алкоголізму, тютюнопаління, ВІЛ-СНІДу та ін.
  • Соціально-педагогічні проблеми роботи з учнями з особливими потребами.
  • Соціально-педагогічні аспекти роботи з учнями із неблагополучних сімей та з учнями, схильними до правопорушень.
  • Супровід дітей, сім'ї яких потрапили у складні життєві обставиниу.

Графік консультацій