Інформація про перелік товарів, робіт та послуг,

отриманих школою як благодійна допомога

Акти про матеріальну допомогу (2018 рік)

 

До уваги батьків учнів ЗЗСО № 19!

Протягом І кварталу 2019 року батьками у школу було придбано і передано товарів, матеріальних цінностей та надано послуг на суму 21 165 грн. Із них найбільш затратними є такі придбання та послуги:
- охорона школи – 13 500 грн (січень, лютий, березень);
- заправка картриджів – 690 грн;
- ремонт принтера Cannon – 1 350 грн;
- заміна дверей у роздягальні спортивного залу (1 штука) – 2 500 грн;
- придбання миючих засобів – 3 125 грн.

акт № 11 від 07.02.2019 на суму 690 грн;
акт № 12 від 07.02.2019 на суму 4 500 грн (охорона за січень);
акт № 13 01.03.2019 на суму 4 500 грн (охорона за лютий);
акт № 14 від 01.03.2019 на суму 1 350 грн;
акт № 15 від 04.04.2019 на суму 2 500 грн;
акт № 16 від 04.04.2019 на суму 3 125 грн;
акт № 17 від 04.04.2019 на суму 4 500 грн (охорона за березень).
На всі придбані товари і надані послуги є чеки та накладні. Всі матеріальні цінності обліковані у централізованій бухгалтерії управління освіти (акти №№11-17).

Протягом ІV кварталу 2018 року батьками у школу було придбано та передано товарів та матеріальних цінностей на суму 36 632 40 грн. Із нихї найбільш затратними є такі придбання та послуги:
охорона школи - 13500 грн. (жовтень, листопад, грудень)
господарчі потреби - 6 630, 93 грн. (акт № 7)
жалюзі у вестибюль другого поверху - 12 600 грн. (акт № 9)
обладнання у медичний кабінет - 592 грн.
(акт № 9)
заправка картриджей - 420 грн.
футболки для волонтерфів - 2 668,30 грн.

акт № 5 від 17.10.2018 на суму 2668,зо грн.
акт№ 6 від 17.10.2018 на суму 420 грн.
акт № 7 від 05.10.2018 на суму 6630,93 грн.
акт № 8 від 02.11.2018 на суму 4500 грн. (охорона)
акт № 9 від 03.12.2018 на суму 13413,17 грн.
На всі придбані товари є чеки і всі матеріальні цінності обліковані у централізованій бухгалтерії управління освіти.

Протягом ІІІ кварталу 2018 року батьками у школу було придбано та передано товарів та матеріальних цінностей на суму 32 791,88 грн. із них найбільш затратними є такі придбання: фарба – 10 004,5 грн, миючі засоби – 2388,92 грн, будівельні матеріали – 6 762,16 грн, підвіконня – 1 311,70 грн, лінолеум - 7 824,60 грн без ПДВ, охорона закладу - 4 500 грн.
Усі матеріальні цінності, придбанні батьками, оприбутковані і взяті на облік у централізованій бухгалтерії управляння освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради. (Акт № 35 , № 36, № 1 , № 2, № 3 , № 4)

 

21 листопада 2017 року відбулося розширене засідання загальношкільного батьківського комітету школи та голів класних батьківських комітетів, де було розглянуто та схвалено рішення про встановлення в школі (коридори, вестибюль, спортивний зал, їдальня, ззовні по периметру школи) камер відеоспостереження.

         Це рішення викликано необхідністю посилення контролю за дотриманням публічного порядку на території школи та в приміщенні закладу.

         Також на засіданні заслухали інформацію батьківського комітету про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійну допомогу у 2017 році.

         У 2017 році батьками школи було передано та поставлено на облік у централізованій бухгалтерії управління освіти матеріальні цінності на суму 127744грн.39коп. 

         А саме :

-         будівельні матеріали – 45833грн.

-         господарські товари – 12391грн.

-         меблі – 25750грн.

-         жалюзі – 29242грн.

-         стенди – 5162грн.

-         канцтовари – 2784грн.

-         спортінвентар – 730грн.

-         оргтехніка – 5852грн.

Всього на суму 127744,39грн

         Документи, що підтверджують оприбуткування вказаних матеріальних цінностей, - у централізованій бухгалтерії управління освіти.

Акти про матеріальну допомогу (2017 рік)