Інформація про перелік товарів, робіт та послуг,

отриманих школою як благодійна допомога

Акти про матеріальну допомогу (2018 рік)

 

 

До уваги батьків учнів ЗЗСО № 19!

До уваги батьків учнів ЗЗСО № 19!

Протягом  ІV  кварталу 2019 року (жовтень, листопад, грудень) батьками у школу було придбано і передано товарів, матеріальних цінностей та надано послуг на суму 48 967 грн 48 коп. Із них найбільш затратними є такі придбання та послуги: 

- охорона школи (жовтень, листопад, грудень) – 16 500  грн; 
- заправка картриджів – 2 030 грн; 

- установка жалюзі – 13 850 грн;
- придбання господарчих товарів  – 2 024 грн 68 коп.; 

- придбання канцелярських товарів   1 277 грн 90 коп.; 

- придбання миючих засобів   – 3 185 грн 90 коп.; 

акт № 29 від 14.11.2019 на суму 7 200 грн; 
акт
 № 31 від 22.11.2019 на суму 5 500 грн; 
акт
 № 32 від 09.12.2019 на суму 6 650 грн; 

акт № 33 від 09.12.2019 на суму 1 277 грн 90 коп.; 
акт
 № 34 від 09.12.2019 на суму 5 500 грн; 
акт
 № 35 від 10.12.2019 на суму 2 030 грн; 

акт № 36 від 10.12.2019 на суму 2 024 грн 68 коп.; 

акт № 37 від 23.12.2019 на суму 5 500 грн;

акт № 38 від 23.12.2019 на суму 3 185 грн 90 коп.

акт № 8 (шкільний) від 11.11.2019 на суму 3 800 грн;

акт № 9 (шкільний) від 12.11.2019 на суму 1 810 грн;

акт № 10 (шкільний) від 18.11.2019 на суму 1 595 грн;

акт № 11 (шкільний) від 20.11.2019 на суму 1 420 грн;

акт № 12 (шкільний) від 05.12.2019 на суму 600 грн;

акт № 13 (шкільний) від 20.12.2019 на суму 610 грн;

акт № 14 (шкільний) від 23.12.2019 на суму 264 грн.

Це акти на надані послуги і виконані роботи (транспортні витрати, робота технологічного транспорту, благоустрій території). На всі придбані товари і надані послуги є чеки та накладні. Всі матеріальні цінності обліковані у централізованій бухгалтерії управління освіти (акти №№ 29-38). 

 

 

Протягом  ІІІ  кварталу 2019 року (липень, серпень, вересень) батьками у школу було придбано і передано товарів, матеріальних цінностей та надано послуг на суму 24 981 грн. Із них найбільш затратними є такі придбання та послуги: 
- охорона школи (вересень) – 5 500  грн; 
- заправка картриджів – 2 100 грн; 
- придбання матеріалів для поточного ремонту – 17 381 грн 49 коп
.; 

акт № 25 від 17.10.2019 на суму 2 130 грн; 
акт № 26 від 17.10.2019 на суму 5 500 грн; 
акт № 27 від 17.10.2019 на суму 17 387 грн 49 коп.; 

акт № 4 (шкільний) від 17.04.2019 на суму 2 100 грн;

акт № 5 (шкільний) від 25.04.2019 на суму 2 800 грн;

акт № 6 (шкільний) від 29.08.2019 на суму 3 460 грн;

акт № 7 (шкільний) від 29.08.2019 на суму 3 000 грн.

Це акти на надані послуги і виконані роботи (транспортні витрати, робота технологічного транспорту, благоустрій території).

На всі придбані товари і надані послуги є чеки та накладні. Всі матеріальні цінності обліковані у централізованій бухгалтерії управління освіти (акти №№ 25-27). 

 

Протягом  ІІ  кварталу 2019 року (квітень, травень, червень) батьками у школу було придбано і передано товарів, матеріальних цінностей та надано послуг на суму 37 729 грн. Із них найбільш затратними є такі придбання та послуги: 
- охорона школи – 9 000  грн; 
- придбання будівельних матеріалів  – 18 589 грн; 
- обслуговування картриджів – 540 грн; 
- аренда підйомника для ремонту фасаду школи (2 дні)  – 5 600 грн; 
- підключення до мережі Internet у каб. №№ 2, 3, 4, 7 – 2 000 грн;

- технічне обслуговування вогнегасників (24 шт.) - 2 000 грн;

акт № 18 від 11.07.2019 на суму 8 563 грн; 
акт № 20 від 02.05.2019 на суму 4 500 грн; 
акт № 22 від  05.06.2019 на суму 4 500 грн; 
акт № 23 від 10.06.2019 на суму 540 грн; 
акт № 24 від 12.06.2019 на суму 10 026 грн 60 коп; 
акт № 1 (шкільний)  від 28.03.2019 на суму 5 600 грн; 
акт № 2 (шкільний) від 04.04.2019 на суму 2 000 грн;

акт 3 (шкільний) від 17.04.2019 на суму 2 000 грн.
На всі придбані товари і надані послуги є чеки та накладні. Всі матеріальні цінності обліковані у централізованій бухгалтерії управління освіти (акти №№18-24). 

Протягом І кварталу 2019 року батьками у школу було придбано і передано товарів, матеріальних цінностей та надано послуг на суму 21 165 грн. Із них найбільш затратними є такі придбання та послуги:
- охорона школи – 13 500 грн (січень, лютий, березень);
- заправка картриджів – 690 грн;
- ремонт принтера Cannon – 1 350 грн;
- заміна дверей у роздягальні спортивного залу (1 штука) – 2 500 грн;
- придбання миючих засобів – 3 125 грн.

акт № 11 від 07.02.2019 на суму 690 грн;
акт № 12 від 07.02.2019 на суму 4 500 грн (охорона за січень);
акт № 13 01.03.2019 на суму 4 500 грн (охорона за лютий);
акт № 14 від 01.03.2019 на суму 1 350 грн;
акт № 15 від 04.04.2019 на суму 2 500 грн;
акт № 16 від 04.04.2019 на суму 3 125 грн;
акт № 17 від 04.04.2019 на суму 4 500 грн (охорона за березень).
На всі придбані товари і надані послуги є чеки та накладні. Всі матеріальні цінності обліковані у централізованій бухгалтерії управління освіти (акти №№11-17).

Протягом ІV кварталу 2018 року батьками у школу було придбано та передано товарів та матеріальних цінностей на суму 36 632 40 грн. Із нихї найбільш затратними є такі придбання та послуги:
охорона школи - 13500 грн. (жовтень, листопад, грудень)
господарчі потреби - 6 630, 93 грн. (акт № 7)
жалюзі у вестибюль другого поверху - 12 600 грн. (акт № 9)
обладнання у медичний кабінет - 592 грн.
(акт № 9)
заправка картриджей - 420 грн.
футболки для волонтерфів - 2 668,30 грн.

акт № 5 від 17.10.2018 на суму 2668,зо грн.
акт№ 6 від 17.10.2018 на суму 420 грн.
акт № 7 від 05.10.2018 на суму 6630,93 грн.
акт № 8 від 02.11.2018 на суму 4500 грн. (охорона)
акт № 9 від 03.12.2018 на суму 13413,17 грн.
На всі придбані товари є чеки і всі матеріальні цінності обліковані у централізованій бухгалтерії управління освіти.

Протягом ІІІ кварталу 2018 року батьками у школу було придбано та передано товарів та матеріальних цінностей на суму 32 791,88 грн. із них найбільш затратними є такі придбання: фарба – 10 004,5 грн, миючі засоби – 2388,92 грн, будівельні матеріали – 6 762,16 грн, підвіконня – 1 311,70 грн, лінолеум - 7 824,60 грн без ПДВ, охорона закладу - 4 500 грн.
Усі матеріальні цінності, придбанні батьками, оприбутковані і взяті на облік у централізованій бухгалтерії управляння освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради. (Акт № 35 , № 36, № 1 , № 2, № 3 , № 4)

 

21 листопада 2017 року відбулося розширене засідання загальношкільного батьківського комітету школи та голів класних батьківських комітетів, де було розглянуто та схвалено рішення про встановлення в школі (коридори, вестибюль, спортивний зал, їдальня, ззовні по периметру школи) камер відеоспостереження.

         Це рішення викликано необхідністю посилення контролю за дотриманням публічного порядку на території школи та в приміщенні закладу.

         Також на засіданні заслухали інформацію батьківського комітету про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійну допомогу у 2017 році.

         У 2017 році батьками школи було передано та поставлено на облік у централізованій бухгалтерії управління освіти матеріальні цінності на суму 127744грн.39коп. 

         А саме :

-         будівельні матеріали – 45833грн.

-         господарські товари – 12391грн.

-         меблі – 25750грн.

-         жалюзі – 29242грн.

-         стенди – 5162грн.

-         канцтовари – 2784грн.

-         спортінвентар – 730грн.

-         оргтехніка – 5852грн.

Всього на суму 127744,39грн

         Документи, що підтверджують оприбуткування вказаних матеріальних цінностей, - у централізованій бухгалтерії управління освіти.

Акти про матеріальну допомогу (2017 рік)